The New Order PBF
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

The New Order PBF

The New Order PBF, jest to forum poświęcone grze typu PBF osadzonej w uniwersum The New Order: Last Days of Europe. Discord: https://discord.gg/BdjWW5v4VQ
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Technologie i generacje

Go down 
AutorWiadomość
STRENG GEHEIM
Admin
STRENG GEHEIM


Liczba postów : 122
Join date : 18/09/2019

Technologie i generacje Empty
PisanieTemat: Technologie i generacje   Technologie i generacje I_icon_minitimeSro Lut 10, 2021 9:17 pm

Różnica między technologiami a generacjami:

Różnica między tymi dwoma aspektami gry jest bardzo prosta. Mianowicie technologie po zbadaniu dają nam bonusy do dochodu (przeważnie konkretnego sektora gospodarki) które wpisujemy i cieszymy się dodatkowymi pieniążkami. Generacje zaś po zbadaniu dają nam nowy poziom wojska, co pozwala nam na produkcję bardziej zaawansowanego sprzętu.


Koszt generacji jest liczony prostym wzorem: Badana generacja x 6

Grupy generacji do zbadania:

-Piechota (piechota i jej wszelkie odmiany, w tym oddziały specjalne i saperzy)
-Pojazdy naziemne (Piechota zmechanizowana oraz czołgi)
-Artyleria
-Kawaleria powietrzna
-Lotnictwo lekkie (Myśliwce, samoloty szturmowe, lotnictwo pokładowe)
-Lotnictwo ciężkie (Wszystkie bombowce oraz samoloty transportowe)
-Okręty lekkie (Wszystko od frachtowców aż po fregaty zgodnie z rozpiską w arkuszu)
-Okręty cięzkie (Wszystko od niszczycieli aż po lotniskowce zgodnie z rozpiską w arkuszu)
-Okręty podwodne

Każda generacja symbolizuje postęp technologiczny o 5 lat. I generacja to 1932 rok, VI to 1962 rok, X to 1982 rok.



Technologie:


1. Zaawansowane maszyny rolnicze - 20 pkt
+20% do modyfikatora dochodu z Upraw oraz +10% do modyfikatora żywności z Upraw

2. Nowoczesne narzędzia rybackie - 20 pkt
+20% do modyfikatora dochodu z Rybołówstwa oraz +10% do modyfikatora żywności z Rybołówstwa

3. Chów klatkowy - 25 pkt
+30% do modyfikatora dochodu z Hodowli oraz +20% do modyfikatora żywności z Hodowli

4. Nowe metody marketingu - 30 pkt
+20% do modyfikatora dochodu z sektora Konsumpcyjnego

5. Postępy w przetwórstwie - 30 pkt
+20% do modyfikatora dochodu z sektora Przetwórczego

6. Automatyzacja zbrojeniówek - 40 pkt
+25% do modyfikatora produkcji surowca w Zbrojeniówkach

7. Restrukturyzacja zbrojeniówek - 15 pkt
+20% do modyfikatora dochodu w Zbrojeniówkach

8. Nowoczesne linie zaopatrzeniowe - 30 pkt
+25% do modyfikatora produkcji surowca w sektorze Zaopatrzeniowym

9. Kopalnie przyszłości - 40 pkt
+20% do modyfikatora dochodu i +25% do modyfikatora surowców z Górnictwa

10. Zaawansowany sprzęt górniczy - 25 pkt
+10% do modyfikatora dochodu i +15% do modyfikatora surowców z Górnictwa

11. Wstępna informatyzacja - 30 pkt
+10% do modyfikatora dochodu z sektora Prywatnego

12. Marketing turystyczny - 20 pkt
+10% do modyfikatora dochodu z Turystyki

13. Rozwój High-Techu - 30 pkt
+10% do modyfikatora dochodu z High-Techu

14. Współczesne praktyki handlowe - 30 pkt
+10% do modyfikatora dochodu z sektora Handlowego




Technologie atomowe:

1. Wstępne badania nad atomem - 20 pkt
Efekt: Pozwala na dalsze badania

2. Prace teoretyczne nad bombą atomową - 30 pkt
Efekt: Pozwala na dalsze badania

3. Prototypowa głowica atomowa - 70 pkt
Efekt: Pozwala na stworzenie prototypowej głowicy, jej detonacja jest wymagana do dalszych badań

4. Bomba atomowa - 30 pkt
Efekt: Pozwala na budowanie arsenału atomowego. Wymagane do kontynuacji badań

5. Bomba wodorowa - 70 pkt
Efekt: Pozwala na przemianę arsenału atomowego na arsenał jądrowy. Znacząco zwiększa skuteczność naszej broni zagłady.

Technologie kosmiczne:

1. Teoretyczne badania nad eksploracją kosmosu - 20 pkt
Efekt: Pozwala na dalsze badania w dziedzinie eksploracji kosmosu

2. Wyjście z atmosfery - 40 pkt
Wymagania: Rakieta średniego zasięgu
Efekt: Pozwala na loty w kosmos

3. Sztuczny satelita - 20 pkt
Efekt: Pozwala na tworzenie satelitów, w tym satelitów szpiegowskich

4. Lot na księżyc - 50 pkt
Wymagania: ICBM
Efekt: Pozwala wylądować na księżycu

5. Stacja kosmiczna - 60 pkt
Efekt: Pozwala na budowę stacji kosmicznej

6. <Słodka tajemnica dla tego kto wybada tech 5>


Techy rakietowe:

1. Wstępne badania rakietowe - 30 pkt
Efekt: Pozwala na dalsze badania

2. Prototypowy pocisk rakietowy - 25 pkt
Efekt: Pozwala na budowę rakiet w stylu V1 i V2. Pozwala na dalsze badania.

3. Pocisk bliskiego zasięgu - 30 pkt
Efekt: Pozwala na budowę pocisków o zasięgu do 800 km. Pozwala na dalsze badania.

4. Rakieta średniego zasięgu - 30 pkt
Efekt: Pozwala tworzyć pociski o zasięgu do 2000km. Pozwala na dalsze badania.

5. ICBM - 50 pkt
Efekt: Pozwala na stworzenie rakiety o globalnym zasięgu.
Powrót do góry Go down
https://theneworder.forumpolish.com
 
Technologie i generacje
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
The New Order PBF :: Techniczne :: Zasady-
Skocz do: